/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Ff87e8f3f3928818dcac3dae44334f950.jpg)
Hyundai оновила хетчбек i20
Моделі підкоригували зовнішність та розширили оснащення
Компанія Hyundai представила оновлений хетчбек i20. Субкомпактної моделі підкоригували дизайн, переглянули палітру кольорів кузова та покращили асистуючу електроніку.
Читайте також: Hyundai показала бюджетний кросовер за 7300 доларів
Наприклад, i20 навчився розпізнавати велосипедистів. У гаму двигунів хетчбека увійшла літрова «турботрійка» з віддачею 100 або 120 кінських сил. Коробки передач - "робот" і "механіка".
Рестайлінговий Hyundai i20 зазнав ряду змін у зовнішності, але всі вони носять косметичний характер. Хетчбеку дісталися інші бампери, грати радіатора та колеса діаметром 16 та 17 дюймів. На панелі кузовних фарб — три нові відтінки: кислотний «металік» Lucid Lime, сірий перламутр Lumen Grey Pearl та синій перламутр Meta Blue Pearl. До того ж декор кольору Lucid Lime тепер пропонується і для салону.
Штатно i20 оснащений маршрутним комп'ютером діагоналлю 4,2 дюйми та медіасистемою з екраном діагоналлю 10,25 дюйми. Заявлено 4G, оновлення «по повітрю», порт USB-C, бездротову зарядку, підтримку Apple CarPlay та Android Auto.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F1d2928bd8140c552c2a46fe960728a54.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fdb8662d4e4c75fd26b3fbf4376b942a6.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fff9edf0e0f37d1e93e049d1cb4c3d962.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F8be4488bac4c1179c13a279867d8746b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F114793f439d4856449c4c27752091bf7.jpg)
Також на машини за промовчанням ставлять комплекс безпеки Smart Sense. Електроніка розпізнає пішоходів та велосипедистів, утримує автомобіль у смузі та допомагає уникнути зіткнень при виїзді з паркування, але ця функція йде вже як опція.
Під капотом - "турботрійка" 1.0 T-GDi з 48-вольтовим стартер-генератором і двома рівнями потужності: 100 або 120 кінських сил. Коробок передач дві: семиступінчастий "робот" DCT та шестиступінчаста "механіка" iMT з електронним зчепленням, яка вміє від'єднувати двигун від трансмісії для економії палива.
Виробництвом рестайлінгових хетчбеків візьметься турецький завод Hyundai. Старт – третій квартал цього року.

