/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2F677e4ac4f09a72d500e2fc7573fbedd9.jpg)
Онлайн-ігри стоворюють соціальні зв’зки, міцніші, ніж у реальному житті: чи варто тривожитися
Участь у онлайн-відеоіграх є повсякденною рутиною для незліченної кількості молодих людей, забезпечуючи їм заповітне джерело розваги та зняття стресу.
Проте у суспільстві зростає занепокоєння з приводу потенційних ризиків надмірного проведення молоддю часу за онлайн-іграми. Уже говорять про ізоляцію, звикання, часті безпричинні зміни настрою, поведінки.
Ці побічні ефекти потенційно можуть посилити тривогу і депресію у деяких людей і по-різному вплинути на їхні соціальні стосунки.
Нещодавнє дослідження, представлене в журналі Sociological Focus, збагачує наявні знання про цю проблему.
Дослідницька група доктора філософії Тайлера Прохноу та докторки філософії Меган Паттерсон з Школи громадської охорони здоров’я Техаського університету разом із колегами з Університету Північної Кароліни та Університету Бейлора проаналізувала соціальну мережу, що складалася з учасників сайту онлайн-симуляторів футболу.
У цій грі учасники грають за головного тренера футбольної команди і змагаються з іншими учасниками сайту протягом 10 місяців. Вони спілкуються один з одним через форуми сайту, чат і через прямий обмін повідомленнями.
Дослідники хотіли продемонструвати створення спільноти і неформальні стосунки, побудовані на основі цієї онлайн-гри.
– Багато людей відчувають спільність, підтримку і комфорт завдяки онлайн-іграм, і я думаю, що нам потрібно краще вимірювати ці зв’язки і зміцнювати їх, щоб поліпшити психічне здоров’я в сьогоднішню цифрову епоху, – говорить Прохноу.
37 учасників відповіли на опитування на початку і 40 – наприкінці гри. При цьому 30 учасників були представлені в обох вибірках.
Дослідники зібрали дані про вік, стать та інші демографічні фактори, а також про кількість годин, проведених на ігровому сайті та в інших відеоіграх.
Молоді гравці відповіли на запитання анкети про депресивні симптоми і необхідність говорити з кимось про свої проблеми. Дослідники також попросили учасників перерахувати людей у реальному житті та на ігровому сайті, з якими вони готові говорити про важливі життєві питання.
І виявили що соціальні мережі дають людям більше можливостей знайти підтримку. Неформальні зв’язки, які можна знайти в онлайн-іграх, можуть зіграти вирішальну роль у боротьбі зі стрессорами і пошуку допомоги при тривозі або депресії.
Результати цього дослідження підкріплюють наявні дані щодо зв’язків між психічним здоров’ям, соціальною підтримкою та онлайн-іграми і вказують на необхідність додаткових досліджень складних стосунків у цих галузях.
Джерело:

