Проте, невідомо, коли така технологія з’явиться на автомобілях бренду. Ймовірніше, нею будуть оснащені флагманські моделі.
BMW разом з компанією Meta (Facebook) анонсували створення окулярів віртуальної реальності. Їх можна використовувати в автомобілі, повідомляє .
Раніше BMW планували таку розробку, проте всі спроби бренду виявилися провальними. Саме тому німецький автовиробник звернувся за допомогою до Meta.
Наразі вже розроблена робоча гарнітура віртуальної реальності. Вона вміє розуміти різницю між тим, що відбувається всередині автомобіля, і тим, що відбувається зовні.
Технологію можна використовувати для допомоги водію або розваги пасажирів.
Датчики авто під’єднали до окулярів віртуальної реальності Meta Quest Pro. У результаті технологія працювала стабільно.
Нагадаємо, раніше з’явилися фото першої Таврії початку 70-х років.