У Великій Британії тестують новинний агретор на основі ШІ
Найбільша британська мультимедійна медіакомпанія Reach тестує вебсайт новин, що працює з застосуванням технології штучного інтелекту. На ньому розміщують публікації від понад 80 загальнонаціональних та регіональних онлайн-брендів, повідомило видання PressGazette.
Зараз триває бета-тестування платформи My News Assistant: щодня на ній зявляютьмя тисячі публікацій від понад 80 онлайн-брендів.
«Це означає, що новини від національних прес-брендів Mirror, Express, Star і Daily Record відображаються разом із регіональними та спеціалізованими сайтами, такими як Devon Live, Bristol Live, Essex Live, Hull Live, My London, Cheshire Live і Football London», — зазначено у повідомленні.
На платформі є звернення до користувачів: «Втомилися переглядати численні веб-сайти новин, намагаючись відфільтрувати новини та теми, які стосуються вас? Ну, ваші пошуки закінчені!».
За замовчуванням сайт показує категорії знаменитостей, новин, Формули-1, футболу та подорожей. Щоб персоналізувати стрічку відповідно до читацьких інтересів на ній необхідно вказати своє місцеперебування й обрати до 30 інтересів, серед яких домашні улюбленці, фестивалі, бізнес, автомобілі, культура тощо.
Також користувачі мають можливість обирати виключно регіональні медіа, відмовившись від потоку новин загальнонаціональних.
Технологія штучного інтелекту, яка підтримує My News Assistant, — власний інструмент Reach під назвою Mantis. Спочатку це був інструмент безпеки бренду, а потім його адаптували для таргетування та рекомендацій контенту.
Mantis підтримує віджети рекомендацій контенту на сайтах Reach і пропонує більш персоналізовані та релевантні історії, щоб довше утримувати людей на сайтах. Mantis може визначити теми, які подобаються людям, та використати це для персоналізації. Також технологія My News Assistant використовуватиметься для роботи пошукових рядків на вебсайтах Reach.
Нагадаємо, The Washington Post проаналізувала сайти, які потрапляють у навчальні дані ШІ. Дослідження засвідчило, що в наборі даних переважали сайти з журналістики, розваг, розробки програмного забезпечення, медицини та створення контенту.
Фото: MyNewsAssistant / Twitter

