Користувачі отримали нову можливість зв'язатися з фінустановою
Державний ПриватБанк оновив свій мобільний додаток та додав нове міню, у якому користувачі зможуть зв'язатися з банком через "Допомогу онлайн", месенджери або безпосередньо зателефонувати в банк, повідомила пресслужба банку.
У новому меню можна знайти інформацію про подані заявки та безпосередньо повідомити банку про підозру на шахрайство. Крім того, там вказані додаткові номери телефонів, актуальна карта відділень, банкоматів і терміналів, офіційні сторінки у соцмережах.
Допомога online. Для тих, хто звик оперативно розв'язувати питання прямо у застосунку.
Написати у Viber або Telegram. Не можете без улюбленого стікерпака? Тоді пишіть нам прямісінько у месенджери.
Дзвінок через Приват24. Як додзвонитись до банку з будь-якої точки на планеті? Просто! Телефонуйте прямо з застосунку.
Якщо клієнт банку раніше спілкувався з фінустановою через звернення, то в меню Історія заявок буде вся інформація про це.
Якщо ви хочете пересвідчитися, що вам дійсно дзвонили з ПриватБанку, представляючись нашими співробітниками, тепер це легко зробити самостійно. Перевіряйте номер телефону та історію вхідних дзвінків від нас. - йдеться у повідомленні.
Якщо в клієнта є номер карти шахрая, то цю інформацію також можна надати через меню "Комунікації". У пресслужбі зазначають, що інформація одразу поступить до фахівців, що займаються питанням.