![Від Нової Зеландії до Мексики: акція #HelpUkraineSong об’єднала людей по всьому світу](https://thumbor.my.ua/x4nVRMQn05117Sw9k45JuJvC2t4=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F0e32160316f7116e093e824cdf69805d.png)
Від Нової Зеландії до Мексики: акція #HelpUkraineSong об’єднала людей по всьому світу
Як передає Укрінформ, про це повідомляє у Телеграмі Міністерство культури та інформаційної політики.
![Від Нової Зеландії до Мексики: акція #HelpUkraineSong об’єднала людей по всьому світу - Фото 1](https://thumbor.my.ua/o6qcjnttcoRr7_qI79xVDKjSK9o=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fefa3dd3a39c30fa4a04e28c8db5bb11e.png)
Як зауважили у МКІП, кампанія мала на меті згуртувати людей через музику та показати солідарність з Україною під час проведення пісенного конкурсу Євробачення-2023.
“Контент із піснею With A Little Help From My Friends британського гурту The Beatles та хештегом #HelpUkraineSong завантажили сотні людей – хори, танцювальні колективи і музиканти, працівники благодійних організацій і громадські об’єднання, знаменитості і лідери думок. Кожен підійшов до виконання креативно: від переспівування та авторського каверу до хореографічних постановок”, - підкреслили у МКІП.
До музичної кампанії долучилися Лондонський музей воскових фігур Мадам Тюссо, оглядове колесо Лондонське око, Музей науки в Лондоні, Художня галерея і музей Келвінгроув в Глазго, Музей Ліверпуля, Зал Святого Георгія у Ліверпулі тощо та поширили контент на офіційних сторінках.
Підтримавши флешмоб #HelpUkraineSong, кожен може взяти участь у зборі на інкубатори інтенсивної терапії для новонароджених з кисневим сервоконтролем, який проводиться за участю офіційної фандрейзингової платформи України UNITED24, або ж зробити внесок до War Child – єдиної спеціалізованої благодійної організації для дітей, які постраждали від воєнних конфліктів.
Ідея флешмобу #HelpUkraineSong належить британській агенції Aurora у співпраці з українською агенцією Hoshva PR & DGTL і за підтримки МКІП.
Як повідомляв Укрінформ, у межах Євробачення-2023 стартувала символічна акція солідарності з Україною, ініційована британською креативною компанією Aurora.
Фото: mkip.gov.ua
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)