ПриватБанк вирішив похвалитися картами "єВідновлення", але отримав порцію тверезої критики.
У одному з дописів на Facebook , адміни сторінки повідомили, що ПриватБанк піклується про українців, яким як ніколи потрібна підтримка. Вони повідомили про картку "єВідновлення" від ПриватБанку, на яку повертають 15% за витрати на ремонт та відбудову житла, що понівечене повномасштабною війною.
Втім, у коментарях фінустанова отримала критику щодо того, що в терміналах самообслуговування неможливо більше поповнити рахунок євро картки. А через касу діють шалені комісійні збори.
Як ви піклуєтесь? Ви зараз прибрали можливість поповнювати валютні картки через термінали. Тобто це можна робити лише через касу. Але ... бінго, при поповненні (!) через касу у вас встановлено комісію! Ну, ок, замість того, щоб тримати свої євро на рахунку у вашому банку, ви стимулюєте те, щоб вони зберігались і витрачались готівкою. Дякую за таке піклування!
У коментарі відповіді, працівники підтвердили, що в терміналах дійсно не можна поповнювати валютні картки.
Тарифи та комісії встановлюються індивідуально до кожної операції, якщо будуть будь-які зміни, ми обов'язково про це повідомимо. — написали у ПриватБанку.
Відповідь обурила клієнта ще більше. Він написав, що робот, який дає відповіді не здатний оцінити шкоду, яку заподівають подібні рішення.
ПриватБанк нашо ваш робот видає мені інформацію, яку я й без нього знаю??? Мене цікавить не його протокольна відповідь, а те, що ви робите свої сервіси незручними або обтяжливими для клієнта, і через свою жадібність втрачаєте можливість оперувати більшим обсягом клієнтських грошей. Але ваш робот неспроможний це зрозуміти, як, власне, і менеджмент, який приймає такі рішення.