/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F1492952359a7d2def67db872efad46ec.jpg)
Renault показала флагманський кросовер Rafale на 300 кінських сил
Топова версія має повний привід завдяки задньому електродвигуну.
Раніше купе-позашляховики були зарезервовані для сегмента розкоші, але Renault перейняла мейнстрім кузова з компактним Arkana, представленим трохи понад три роки тому.
Читайте також: Renault інтригує новим флагманом Rafale
У середині 2023 року компанія з діамантовим логотипом представляє більшу модель, названу на честь гоночного літака 1934 року. Зустрічайте Rafale, спортивний позашляховик D-сегмента, який є першою моделлю бренду, яка повністю використовує нову мову дизайну.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F12ff7ade1d92f648ca605d7232ff4436.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F3e2789dd7c5fa6d8dccfdd86a5e1f235.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fd68d5ea1d4e7b2294f6e0547e9f99bab.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fd8c6cf6d377d6d3159bbbd4cc26af000.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F12524f37149dd70fd566f350f8cd76e1.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F7c4047f43f92a01c4742074fd1484811.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fee24e83fe8001158c24880bcebbfeefa.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fabe6cd8800fd6b5bc835a38183b956b1.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F95915ed503fbb87c7109944f700bc282.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F2cd17a85a7615e8adeb6cc96a16af164.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F3d70656384a7ed44f2f233909e41ff63.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Ff45dee51ac1a03bec820afccaf3375e9.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fa35bfe1e1071f09944f1b79283c58ccf.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F095b2e229b908b0ed059ab96490d8ab2.jpg)
Він використовує свіжий дизайн передньої решітки радіатора та нову матричну світлодіодну фару, як нещодавно оновлений Clio 2024 року. Як і суперміні, він пропонується у флагманській комплектації Esprit Alpine, яка також доступна для Espace, від якого він успадкував 2,74-метрову колісну базу. Завдяки похилій лінії даху він не може зрівнятися з практичністю позашляховика у традиційному стилі, але він все ще пропонує велику місткість багажника 530 літрів із задніми сидіннями.
Renault має намір продавати Rafale лише з п’ятьма сидіннями, з мінімальною втратою простору для голови ззаду, незважаючи на купеподібну лінію даху. Новинка у зростаючому асортименті Renault досягає 4,71 метра і 1,86 метра в ширину, а також має масивний панорамний скляний дах розміром 1470 x 1117 мм, який може переходити від повністю непрозорого до повністю прозорого. Він має два додаткових налаштування, оскільки передня частина може бути непрозорою, а задня — прозорою, або навпаки.
У реальному житті він має виглядати більш імпозантно, ніж Espace, враховуючи ширші осі (+4 см) і масивні 245-мм шини. Ще однією новинкою є еволюція системи керування задніми колесами Renault для покращення зчеплення та швидкості поворотів на нерівних поверхнях. Rafale отримав ексклюзивні кольори Satin Pearl White і Alpine Blue, причому останній має більш інтенсивний синій відтінок, ніж на A110.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F9f810e46da4d4a726fdc9f9c435a0c2c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fcd7e8e16f6e1eb4c89156538530c89cf.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F91b4b941e7e9862fad6672ceab934e17.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F595acc56f7b13057fed4b7d9b3195b42.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fa45bf6e9d969096d1c10aee5e06d46b7.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F9767feb525e91bbc857f9fbb33b19ec5.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Ff9a75eb0526a7a7b90593dec8439083f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fa75c2e7af6f50a34f75e40e86a65bdaf.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F975cc3e200df66ec94662a1453a92953.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Ff24766efb330b3c968947b44a24bc573.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F5b6190c1b4b406f6f634d78bd62e4100.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fc9111e214bb3acd518b741f1d97bbc8e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fc2f6568d6ee8bbf5e98f498bb41809e8.jpg)
В салоні 12,3-дюймова цифрова панель приладів поєднується з 12-дюймовим сенсорним екраном у портретній орієнтації, що повторює багато останніх моделей Renault, включаючи Megane E-Tech Electric. Інформаційно-розважальна система працює на базі Android Automotive 12 і підтримує бездротовий зв’язок Android Auto та Apple CarPlay. Клієнти зможуть отримати купе-позашляховик з 9,3-дюймовим проекційним дисплеєм, який проектує відповідну інформацію на лобове скло.
Нагадаємо, як виглядає Megane E-Tech Electric
Потужність забезпечується гібридною установкою, що поєднує трициліндровий двигун з турбонаддувом і пару електромоторів. 1,2-літровий бензиновий агрегат видає 130 к.с. і 205 Нм крутного моменту, в той час, як основний електродвигун має потужність 70 к.с. і 205 Нм. Що стосується вторинного електродвигуна, то це стартовий генератор потужністю 34 к.с. і 50 Нм. У сукупності Renault рекламує загальну потужність 200 к.с., що аналогічно Espace.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F6ba37c3c9fd5de71b3bc0d8d738e22d9.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fe5a573a3416860f01433d913d26c1f8f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F2148790189a81f3397552e15d764f82c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F874a5cd3f4bedca972840bbc113bfc89.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fe1cdba2588ac64e1ecd1488c9d43a9cf.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F3da0ceb1e1ff9c2102b9af490ae73dc3.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fc8d86c5bdba6148b787bd5e60e1e006f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fb8c9d72696a08892cda52e921e7ca49d.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F7e9955a3c352dbd578049d807483664f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F81865fa08046d8df1fa3df25f50b35b9.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F85730932276c1f86fbb39a0a7051cccd.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fe0a00c3dc86cd99acfe8d94a2c3f952e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fca5cc211ce05fa159eaca6e54147f06d.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F24614dba5193eb2bbdda6a0008eef5e9.jpg)
На більш пізньому етапі Rafale отримає нещодавно розроблену гібридну установку потужністю 300 к.с. і повний привід з електродвигуном ззаду. Він також матиме оновлене керування задніми колесами разом із налаштуванням шасі для конкретної моделі.

