/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F418fbb4bc4fc70c4d98eb96bf8bbf746.jpg)
Mercedes-AMG G63 перетворили на справжнього монстра для бездоріжжя
Він зберіг свій стандартний 4,0-літровий твін-турбо V8, але має сильно модифіковану підвіску.
З незрозумілих для нас причин Mercedes-Benz G-Class не був дуже популярним серед виробників наземного обладнання для кемперів. Або, кажучи точніше, ми бачили набагато більше конструкцій, заснованих на більш витончених і цивілізованих позашляховиках, ніж G-Class. Але одна компанія післяпродажного обслуговування побачила величезний потенціал квадратного позашляховика та вирішила створити машину для подорожей на базі топової версії AMG G63.
Читайте також: За "заряджений" Mercedes-AMG C63 можна купити 2,5 звичайних С-класи
Pit26 Motorsports – дистриб’ютор підвіски та робочих деталей для G-класу в Сполучених Штатах – представляє одну зі своїх вантажівок з найбільшою прохідністю. Цей конкретний транспортний засіб було створено для клієнта, який любить життя та подорожі на природі, і має форму пікапа з додатковим місцем для наземного обладнання. Колісна база машини була розширена майже на 20 дюймів, а підвіска з портальними осями була піднята приблизно на 5,9 дюйма.
G63 від Pit26 Motorsports їздить на шинах 38x13,5 R18 Toyo MT, обтягнутих навколо 18-дюймових дисків Innov8 Racing із матово-чорним покриттям. Інші оновлення, спочатку не помітні оку, включають койловери Bilstein і додатковий захист днища. Підножки виготовлені на замовлення для цього конкретного автомобіля, тоді як колісні арки збільшені для встановлення нових позашляхових шин. Також є нова вихлопна система Magnaflow для «вражаючої ноти двигуна для гарчання через країну».
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F89376014048f5ed42154dbe81158cf0f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F7f914c49bfd784b8ea3c2f1f57880906.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F0fef5898b791f128137e1e88c4bff15d.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fbf0431f738d41854b7629a025093baa3.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fbb85d3473c60d94c941eee29837e985c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F6a1eace6bb137dd599185ba6e2c33977.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F093f1929a0bff9b8b11073aecb762ad7.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F5ec78d92dea3ce32c9872e1724c8e43e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fa2c300a5ebe1380c58cea2ee4b62a3e9.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F19335a6e7e6d28b57643719b51361d4a.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F37c0d6a141723a5fdbb6fe6ca72ef78b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Faab40f76b9b40de887fd17b5d366da25.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Ffc552f4286efce99f9aa84b94d43c78b.jpg)
Говорячи про двигун, немає жодного слова про механічні зміни 4,0-літрового твін-турбо двигуна G63. Це означає, що двигун V8 все ще виробляє свою заводську потужність у 577 кінських сил. Pit26 Motorsports також зберігає коробку передач у стандартній формі та каже, що вантажівку можна легко повернути до її заводського вигляду.
І останнє, але не менш важливе, це спеціально сконструйований багажник на даху з індивідуальною системою освітлення. Багажник на дах постачається зі спеціальним адаптером для розміщення намету IKamper Mini для сну на відкритому повітрі. Подвійна система кріплення для велосипедів завантажується в кузов вантажівки.

