/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fb3599327d978b0eb974e6a5e5662783d.jpg)
Bentley підготувала до виробництва найшвидший та найдорожчий суперкар
Bentley завершила випробування гран-турера Batur за 2 мільйони доларів. Тести нової моделі проводили протягом року.
Компанія Bentley завершила розробку колекційного купе Batur. Тираж моделі складе всього 18 екземплярів, останній з них буде готовий до кінця 2024 року.
Читайте також: Криза не стосується люксових автобрендів: Bentley збільшила прибутки на 82%
В ательє Mulliner для Batur виготовили 800 нових компонентів, від фар до роздрукованих із золота перемикачів у салоні. Двигун – W12 6.0 з двома турбокомпресорами. Це найпотужніша версія двигуна Continental GT з віддачею 750 кінських сил.
Випробування зайняли 58 тижнів і тепер ніщо не заважає британцям розпочати складання 18 клієнтських машин. Виробництво кожної триватиме чотири місяці, тому останній екземпляр буде завершено до кінця 2024 року.
![]()
Загалом тестові «Батури» проїхали понад 30 тисяч кілометрів різними дорогами і зазнали теплового навантаження, еквівалентного п'яти рокам в арізонській пустелі при +50 градусах за Цельсієм.
Обидва прототипи, що отримали імена Car Zero та Car Zero-Zerо, були виготовлені за стандартами якості, що застосовуються до товарних екземплярів. Для Batur знадобилося спроектувати 800 унікальних компонентів, у тому числі «крутилки» дефлекторів із золота.
![]()
Розробка одного двигуна W12 велася 100 тижнів. Агрегату замінили впуск, модернізували турбокомпресори та систему охолодження, а також підняли віддачу до 750 кінських сил.
Під кузовом купе ховається просунуте шасі. Тут використовується адаптивна трикамерна пневмопідвіска, електромеханічні стабілізатори, диференціал підвищеного тертя з електронним керуванням, задні колеса, що підрулюють, і система векторизації тяги.
Аеродинамічне "оперення" Batur можна зробити не тільки з вуглепластику, але і "рослинного" композиту, а салон оббитий мікрофіброю Dinamica, італійською шкірою рослинного дублення або "низьковуглецевої" шкірою з Шотландії.
![]()
Все це дасть мільйони різноманітних комбінацій декору. Наприклад, Batur Car Zero пофарбований у фіолетовий відтінок Purple Sector з вкрапленнями видимого вуглепластику.
Основний колір радіаторної решітки — Gloss Dark Titanium, хоча при наближенні видно, що він розбавлений фіолетовими центральними секторами осередків з темною периферією. Оперувальні лінії, які візуально подовжують капот, зроблені в кольорі Satin Titanium. Оздоблення коліс діаметром 22 дюйми – це поєднання глянсового та сатинованого Black Crystal.

