/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fc9c140c9b0a535480be9b0215b7aba75.jpg)
Що відомо про новий Skoda Superb 2024 року
Новинка виходить на ринок у дуже гарний час, коли майже усі серйозні конкуренти покинули цей сегмент. Усі подробиці стануть відомі цієї осені.
У зв’язку з припиненням виробництва Passat Sedan і Arteon Volkswagen Group скорочує кількість своїх пропозицій в цьому сегменті. Це означає, що вам залишиться Superb, щоб конкурувати в розрідженому європейському сегменті седанів, де Opel Insignia та Ford Mondeo також більше не доступні. Технічно флагман Skoda є більш практичним ліфтбеком, і до нього знову приєднається ще більш просторий універсал.
Читайте також: З’явились перші шпигунські фото універсала Skoda Superb
Фото шпигуни спіймали новий Skoda Superb під час фінального тестування на Нюрбургрингу та навколо нього. Схоже, він приховує еволюційний дизайн, а не використовує свіжу мову дизайну Skoda «Modern Solid», попередньо представлену на торішньому концепті Vision 7S.
Бампери дещо інші, а відкриті ділянки мають колір, якого ми раніше не бачили на Skoda. Читачі з орлиним оком помітять, що прототип Superb 2024 року мав подвійну вихлопну систему, що натякає на потужний варіант. Можливо, ми маємо справу з повнопривідною версією, оснащеною двигуном 2.0 TSI потужністю 276 кінських сил, який передає свою потужність на колеса через DSG.
З профілю лінія символу переміщена трохи нижче, на рівень дверної ручки. Крім того, стійки для дзеркал також були переміщені трохи нижче на дверях. Можливо ми дивимося на Superb у комплектації Sportline, хоча це може бути не так, оскільки є значний зазор між колесами, а не занижена, жорсткіша підвіска.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Feb5485f78eed95e5019efc696bda099a.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fb1ac6ebe3696789b8136ff9a1c5bdfd9.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fff35dee119f4a890798d520e90cd9d18.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fcfaa53830d1931dc09b8f054180fb5ad.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fec3650894cd36c9d243b609cd16d3183.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F744377eb00801683ec7cb9a6f3762881.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fd5e12331be07ffb6652f60017063d56a.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Faabb1dbb3166ccec8dcb9549960fa71c.jpg)
Шпигунські знімки інтер’єру недоступні в цьому наборі, але з деяких ракурсів ми можемо побачити задню частину інформаційно-розважальної системи. На жаль, він більше не інтегрований у приладову панель, оскільки Skoda обирає вигляд планшета. На попередніх зображеннях частково видно приладову панель із прикріпленим екраном великих розмірів, можливо, діагоналлю 15 дюймів, щоб відповідати ID.7 і майбутньому Tiguan 2024 року.
Топова модель Skoda більше не матиме маркування «Made in the Czech Republic», оскільки виробництво обох типів кузова переміщується з Квасинів до Братислави у Словаччині. Там також збираються виготовляти новий Passat в кузові універсал. Усі три автомобілі будуть пропонуватися з двигунами внутрішнього згоряння VW, розробленими відповідно до норм Євро-7, які набудуть чинності в середині 2025 року. Також планується підключення гібридних силових агрегатів, але не електромобілів, оскільки існують (або будуть) інші моделі на основі спеціальної платформи MEB для виконання цієї ролі.

