Банкомати ПриватБанку відключаються безпосередньо в процесі видачі готівки. Із такою неприємною ситуацією зіткнулася клієнтка державного банку. Подробиці вона розкрила у своїй скарзі на порталі "Мінфін".
Українка розповіла, що скористалася банкоматом ПриватБанку, щоб зняти готівку. У процесі влаштування, за її словами, вимкнулося і гроші не видало. Проте сума, що запитується, списалася з рахунку жінки.
"З рахунку кошти списалися, але банкомат вимкнувся, гроші не видав! На 3700 залишено заявку № 27034673. Термін розгляду заявки 14 днів", - розповіла жінка.
Клієнтка наголосила, що одразу ж звернулася на підтримку ПриватБанку, де їй допомогли залишити заявку на повернення коштів. Втім, її дуже обурили терміни розгляду заявки, адже гроші потрібні були терміново для оплати медичних послуг.
"Кошти були потрібні сьогодні на оплату лікарських послуг, чому я маю чекати 14 днів? Це мої власні кошти, я не можу ними скористатися з вини банку", - обурилася українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українець звинуватив Monobank, що вони натомість підвищили кредитний ліміт і загнали в борг: "Це не можна виправдати..."
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "зжер грошенята, не сказавши спасибі": українець розповів, як термінали ПриватБанку обирають клієнтів.