Клієнту Приватбанку заблокували всі рахунки, співробітники розводять руками: "Їхні аргументи..."
Клієнту Приватбанку заблокували всі рахунки, співробітники розводять руками: "Їхні аргументи..."

Клієнту Приватбанку заблокували всі рахунки, співробітники розводять руками: "Їхні аргументи..."

За словами клієнта Приватбанку, суми, які були на його рахунках нібито не підлягають арешту.

Своєю історієї клієнт Приватбанку поділився на сайті "Мінфін".

"Трапилася оказія — виконавча служба наклала арешт на рахунки (не встиг вчасно оплатити штраф, з ким не буває). Причому, в постанові було ЧІТКО ПРОПИСАНО, що арешт накладається в межах певної КОНКРЕТНОЇ суми. За логікою речей і зі слів державного виконавця — все, що перевищує вказану суму — арештові не підлягає, і може вільно використовуватись", - повідомив клієнт Приватбанку.

Також він додав, що співробітники Приватбанку нібито не змогли йому допомогти вирішити питання.

"Але — не для *** співробітників «Приватбанку» — ні особистий візит у відділення банку, ні дзвінок на гарячу лінію, ні лист в службу підтримки цього ***банку результату не дали. Їхні аргументи: в постанові написано, що «арешт накладено на всі рахунки», а той факт, що в продовженні цієї фрази далі йде: «в межах такої-то суми» — для них пусте місце! І це в той час, коли в листі іншого банку — «Монобанку», було чітко вказано, що арешт накладається в межах КОНКРЕТНОЇ суми, все інше — може вільно використовуватись!", - додав клієнт Приватбанку.

Офіційної відповіді на скаргу клієнта Приватбанку станов не 13:30 23 червня не зафіксовано.

Останні новини України:

Також повідомлялося, що Приватбанк запустив нову важливу послугу – як українцям отримати додаткові кошти.

Крім того, Politeka.net писала, що українців попередили про підлих схем аферистів.

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader