/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fa5512ad3c64e11ad0086932465bb45b0.jpg)
Triumph показав новенькі байки Speed 400 та Scrambler 400 X
Британський виробник мотоциклів Triumph Motorcycles нарешті дав у Лондоні обіцяну світову прем’єру двох нових байків, розроблених у альянсі з індійським партнером Bajaj і виготовлених на його виробничих потужностях.
На прем’єрний подіум у Лондоні альянс викотив Speed 400 та Scrambler 400 X, яким ще належить пройти церемоніал торжеств через тиждень у Індії.
Якщо Speed 400 більш дорожня модель із шармом сучасного родстера, то Scrambler 400 X готувався для їзди пересіченою місцевістю.
В рух обидва мотоцикли приводить одноциліндровий двигун з рідинним охолодженням об'ємом 398 куб. см, що розвиває потужність 39,5 к.с. Двигун працює у парі з 6-ступінчастою коробкою передач, яка оснащена зчепленням з підсилювачем крутного моменту.
Читайте також Triumph випустив мотоцикли з "Бондіани"
Мотоцикли з електронним керуванням отримали велику аналогову панель приладів і вбудований РК-екран. Також є стандартний контроль тяги, який можна перемикати.
З презентаційного відеосюжета Triumph Motorcycles про нові байки
Scrambler 400 X відрізняється більш довгою колісною базою, збільшеним ходом підвіски на 150 мм, великим 19-дюймовим переднім колесом та широким кермом. А Speed 400 повторює риси сучасного класичного родстера.
Читайте також Про мотоцикли нинішнього літа
Є відмінність і у масі. Scrambler 400 X має більш довгий маятник, він трохи довший, вищий, ширший і важить 179 кг, що на 9 кг більше, ніж у Speed 400.

