/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F9568d61f7daef5ebfa19fd4372e02795.jpg)
Українка пошкодувала, що здійснила онлайн-покупку з картки "ПриватБанку": довелося заплатити двічі
Українка розповіла, як здійснила оплату в інтернеті карткою від "ПриватБанку" та дуже швидко пошкодувала. Деталі вона розкрила у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Клієнтка ПриватБанку заявила, що провела оплату в інтернет-магазині на 1589 гривень і сума списалася коректно, але незабаром платіж був продубльований на таку суму. При цьому жодного підтвердження від банку не надійшло.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fe129c07a11d0ebd31a495e8efecea5db.jpg)
"Було здійснено платіж в Інтернет-магазині на суму 1589 грн, цю суму було списано і через кілька секунд знову так само сума списалася без смс з підтвердженням. Звернулась на гарячу лінію, сказали почекати 5 днів, можливо, гроші повернуться. Не повернулися. Звернулась повторно, сказали, гроші знаходяться в резерві ПриватБанку, чекайте ще на дні 5-7. Термін цей минув, гроші не повернулися", - поділилася клієнтка.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F0a2cc58e56f12082bf29accaba38b09d.jpg)
За словами українки, із поверненням грошей виявилося все складно. Спершу банк обіцяв усе повернути протягом 5 днів, а потім ще 5-7 днів. У результаті їй заявили, що чекати доведеться до 120 днів. Це дуже обурило жінку.
"У мене питання до банку, чому ви не можете повернути моє? Чому кредит і відсотки за кредитом людина повинна виплачувати вчасно, а повернення своїх грошей слід чекати місяцями?", - обурилася українка.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F3508acd5593a3d208cf5d917033eac19.jpg)

