Українка пошкодувала, що здійснила онлайн-покупку з картки "ПриватБанку": довелося заплатити двічі
Українка пошкодувала, що здійснила онлайн-покупку з картки "ПриватБанку": довелося заплатити двічі

Українка пошкодувала, що здійснила онлайн-покупку з картки "ПриватБанку": довелося заплатити двічі

Українка розповіла, як здійснила оплату в інтернеті карткою від "ПриватБанку" та дуже швидко пошкодувала. Деталі вона розкрила у своїй скарзі на порталі Мінфін.

Клієнтка ПриватБанку заявила, що провела оплату в інтернет-магазині на 1589 гривень і сума списалася коректно, але незабаром платіж був продубльований на таку суму. При цьому жодного підтвердження від банку не надійшло.

ПриватБанк, фото: Знай.ua
ПриватБанк, фото: Знай.ua

"Було здійснено платіж в Інтернет-магазині на суму 1589 грн, цю суму було списано і через кілька секунд знову так само сума списалася без смс з підтвердженням. Звернулась на гарячу лінію, сказали почекати 5 днів, можливо, гроші повернуться. Не повернулися. Звернулась повторно, сказали, гроші знаходяться в резерві ПриватБанку, чекайте ще на дні 5-7. Термін цей минув, гроші не повернулися", - поділилася клієнтка.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

За словами українки, із поверненням грошей виявилося все складно. Спершу банк обіцяв усе повернути протягом 5 днів, а потім ще 5-7 днів. У результаті їй заявили, що чекати доведеться до 120 днів. Це дуже обурило жінку.

"У мене питання до банку, чому ви не можете повернути моє? Чому кредит і відсотки за кредитом людина повинна виплачувати вчасно, а повернення своїх грошей слід чекати місяцями?", - обурилася українка.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader