Українець поскаржився на жахливу роботу Приватбанку, через яку він тепер має заборгованість та зіпсовану кредитну історію. Чоловік не мав жодних проблем із кредитами, то того моменту поки не взяв у банку "Оплату частинами".
Відповідний відгук він опублікував на сайті Мінфіну.
Клієнт "Приватбанку" розповів, що йому знадобилась така функція, як "Оплата частинами".
Українець був поінформований про те, що у відповідну дату місяця, з його карти буде списуватись визначена сума в оплату товару.
Після того як чоловік вже оплатив декілька платежів таким способом, "ПриватБанк" раптово та без пояснень скасовує оплату з картки автоматом і висуває рахунок, за яким треба оплачувати самому.
"Я про це нічого не знаю і ніхто не попередив! Хоча б у якомусь повідомленні! Я все сиджу і чекаю, а сума не знімається! І про диво вже після дати оплати приходить повідомлення погасіть заборгованість за таким рахунком! І тепер оплачувати самому! Оскільки час оплати минув! Я тепер боржник!", - обурився клієнт фінустанови.
Через те, що банк вчасно не попередив його про зміну правил, у чоловіка не тільки утворилась заборгованість, яку він тепер має сплачувати, а й була зіпсована кредитна історія. Через вину банку він не зможе більше оформити кредит за необхідності.
"Тепер кредитна історія в одному місці після кількох років бездоганності! Найгниліший банк і несе гнильце ой як сильно! Зарікався зв'язуватися! Висновок! Якщо хочете зіпсувати кредитну історію милості просимо в прекрасний "ПриватБанк". Може їм потрібен план по боржникам? знаю!", - додав українець.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв по 50 гривень за "зелений"? Економісти спрогнозували, як зміниться курс долара у липні.