Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який відомий своєю великою мережею банкоматів та терміналів поповнення по всій країні, продовжує подавати своїм клієнтам неприємні "сюрпризи".
Цього разу клієнт розповів, що банк вирішив заблокувати усі його карткові рахунки, а також записав українця до шахраїв. Однак клієнт нічого не приховував на своїх рахунках.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на економічному порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Вже кілька днів як банк заблокував мені використання моїх коштів із картки. Чат підтримки автоматом пише, що зі мною зв'яжеться співробітник банку, але ніхто на зв'язок не виходить. На щастя, це не останні мої гроші".
Підкажіть, чи можна через суд отримати неустойку 1% на день, чи банк має право за своєю сваволею на будь-який термін блокувати мої гроші? Як змусити банк швидше розблокувати картку?", - пише незадоволений клієнт "ПриватБанку".
Найпідозрілішим у цій історії є той факт, що офіційні представники банку, після блокування рахунків свого клієнта, не виходять на зв'язок. Виходить, що українець не може дізнатися, чому його гроші було заблоковано.
Раніше повідомлялося, позов до суду за борги за комуналку: що треба знати.
Також, українці не можуть зняти валютні депозити в ПриватБанку: "Всі купюри зі штампами, написами та блакитними плямами".