Про це вона розповіла на каналі «UKRAINE THE BEST».
«У нас за часів радянської влади формувалася і, на жаль, сформувалася думка, що все народне, декоративна – це шароварщина. Це просто була така політика, інакше не назву», - зазначає Людмила Строкова.
Як розповідає гостя програми, у їхньому музеї є колекції з 15 сторіччя, це твори, скло, кераміка, килими, датовані 17 сторіччям, але вони безіменні, імена з’являються у 20 сторіччі вже. За її словами, професійні художники декоративного мистецтва всі працювали на фабриках, де вироблялося скло, кераміка, фарфор, і всі вони були дуже відомі у певному колі.
Зараз, зазначає експертка, дуже багато із цього в моді, в колекціях, ці художники дуже популярні. Зокрема, якщо говорити про фарфор, то це Оксана Жнікруп, Владислав Щербина, які творили на фабриці, на Київському фарфоровому заводі, але ці імена відомі і закордоном.
«Тому що навчилися цінувати. Декоративне мистецтво складається з народного і професійного, народне так і залишається народним, а професійне стало дуже популярним. Художники, які творили у 20 сторіччі, другій половині 20 сторіччя, вони на початку 21 сторіччя залишилися без роботи у своїх майстернях, і їх роботи раптом побачили, тому що Україна стала незалежною, я думаю, це пов’язано з цим, і люди почали більше звертати уваги на те, що таке українське мистецтво», - пояснює Людмила Строкова.