Що робити, якщо довго не передавали показання лічильників за гарячу воду: у "Київтеплоенерго" дали інструкцію
Що робити, якщо довго не передавали показання лічильників за гарячу воду: у "Київтеплоенерго" дали інструкцію

Що робити, якщо довго не передавали показання лічильників за гарячу воду: у "Київтеплоенерго" дали інструкцію

Українці були змушені виїхати за кордон на початку повномасштабної війни та протягом цього року, внаслідок чого довго не передавали показання лічильників, але це одна з причин.

У пресслужбі "Київтеплоенерго" повідомили, що робити у тому випадку, якщо показання лічильників на гарячу воду тривалий час не фіксувалися та не передавалися до відповідних служб, а також як вчинити, якщо внесли невірні дані.

Тарифи на воду. Фото: скрін youtube
Тарифи на воду. Фото: скрін youtube

Українцям у такій ситуації радять зробити контрольне зняття показань приладу обліку та зафіксувати фактичне споживання гарячої води. Завдяки тому, що споживач передасть актуальні дані, йому проведуть перерахунок за отримані комунальні послуги.

Контрольне зняття показань лічильника здійснює Комунальний концерн "Центр комунального сервісу", але процедуру проводять уповноважені на це працівники Київтеплоенерго. Послугу може замовити будь-який споживач за посиланням або за телефоном (044) 247-40-40.

Споживачу необхідно буде вказати особисті дані, а також адресу житла, де мають зняти показання лічильника. Крім того, потрібно буде обрати напрямок питання, в даному випадку "Лічильники гарячої води Київтеплоенерго" та "Контрольне зняття показань лічильника".

"Під час контрольного зняття показань потрібно пред'явити фахівцю паспорт на прилад обліку та/або свідоцтво про повірку", - попередили в компанії.
Джерело матеріала
loader
loader