Держканал «Дім» щодо фінансування виробництва українських серіалів та фільмів: «Це питання національної інформаційної та культурної безпеки»
Держканал «Дім» щодо фінансування виробництва українських серіалів та фільмів: «Це питання національної інформаційної та культурної безпеки»

Держканал «Дім» щодо фінансування виробництва українських серіалів та фільмів: «Це питання національної інформаційної та культурної безпеки»

Держава профінансує 53 проєкти від 32 вітчизняних продакшенів.

Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» профінансує 53 проєкти, як-от художні телесеріали та документальні проєкти, від 32 вітчизняних продакшенів. Станом на 19 липня укладено 17 договорів на загальну суму понад 150 млн грн.

За результатами мистецького конкурсу, організатором якого у травні-червні стало ДП «МПІУ», держава профінансує понад 240 годин українськомовного контенту, який вийде в ефірах різних телеканалів. Частина прем’єр очікується вже цього року, більшість — наступного.

У МПІУ зауважили, що виробництво актуального українського аудіовізуального контенту різних жанрів під час повномасштабної війни це «питання національної інформаційної та культурної безпеки, надважливе для розвитку креативної незалежності та протидії ворожій пропаганді, а також питання підтримки ментального здоров’я нації».

«Державне фінансування кіносеріального виробництва — це, у першу чергу, відповідь на зростаючий запит українських глядачів на контент сучасної тематики різних жанрів. Свідченням такого запиту є показники дивлення українських медіа, що транслюють неновинний контент, зокрема фільми та серіали, і показники переглядів такого контенту на YouTube-майданчиках», — йдеться в повідомленні. 

Пресслужба підприємства зазначила, що наразі в українському сегменті YouTube спостерігається тенденція до зростання переглядів пропагандистських російських серіалів, переважно комедій та мелодрам.

«Такий контент, на відміну від відвертої пропаганди, українці досі активно дивляться і, маємо це усвідомлювати, дивитимуться надалі, якщо ми не запропонуємо їм вітчизняну альтернативу з українськими наративами та бекграундом.

Для розуміння, станом на сьогодні, в першій двадцятці трендів українського сегменту YouTube бачимо комедію "Інтерни" з ненависником України Іваном Охлобистіним у головній ролі, комедію "Гусар" від російського Comedy Club з Гаріком "Бульдогом" Харламовим, кілька класичних мелодрам про складну жіночу долю простих, добрих і милих російських красунь, кілька розважальних програм», — розповіли в МПІУ.

Обома фірмами, з якими уклали контракт, ТОВ «Рікі-Тікі-Таві» і ТОВ «Ай К’ю», володіє і керує Оксана Іванюк, продюсерка і сценаристка комедійного серіалу «Козаки. Абсолютно брехлива історія» (2020).

Проєкт «Наші гроші» зауважив, що на «Кіноріумі» в доробку продюсерки Іванюк є два російські серіали: «Це любов» виходив у 2015–2016 роках, «Катя на автоматі» — у 2021 році, тобто після окупації Криму та російського вторгнення на схід України.

Фото: МПІУ

Теги за темою
фінансування
Джерело матеріала
loader
loader