!["На жаль": "Нафтогаз" засмутив українців, стосується грошей](https://thumbor.my.ua/Gw4XTGXkuI2fGJbIRbXxqOMGqek=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2F85c510c71dcb1da40e8101f9f28708c8.jpg)
"На жаль": "Нафтогаз" засмутив українців, стосується грошей
«Нафтогаз України» повідомив на своїй сторінці в Facebook щодо механізму вирішення такої проблеми, пише Politeka.net.
«На даний момент механізму щодо автоматичного переведення коштів між компаніями, на жаль, не існує», - повідомоив «Нафтогаз України», реагуючи на питанняспоживачки, чи повернуть їй гроші.
«Мені повернуть зараз переплату чи знову ні? Дніпроблгаз», - запитала жінка.
У таких ситуаціях «Нафтогаз України» радить українцям особисто звернутись до їхньої попередньої газопостачальної компанії з відповідною письмовою заявою.
«Більш детальну інформацію щодо процесу повернення коштів та переліку необхідних документів зможе надати ваш попередній постачальник газу», - запевнили в «Нафтогаз України».
«Нафтогаз України» також наголошує, що попередня газопостачальна компанія протягом 14 (максимально 30) календарних днів, має надати вам відповідь та повернути переплату. Проте в умовах воєнного стану терміни повернення можуть бути інші.
Останні новини України:
"Нафтогаз" дав відповідь, чи розбавляють газ для населення.
Клієнт відмовився сплачувати рахунки від "Нафтогаз", причини скандалу.
Також повідомлялось, що у "Нафтогаз" розповіли про важливі зміни.
![loader](/files/images/preloader.gif)