"Нафтогаз" попередив споживачів про можливі проблеми з платіжками. Кому і чому доведеться поморочитися, пояснили на офіційній сторінці газопостачальної компанії в соціальній мережі facebook.
У "Нафтогазі" заявили, що споживачі самі можуть додати собі зайвого клопоту. Стосується це тих, хто забув або з якоїсь іншої причини не вчасно передав показники газових лічильників.
У компанії зазначили, що вести облік спожитого газу потрібно всім клієнтам і навіть тим, хто не проживає у будинку та не користується блакитним паливом. Ігноруючи цю вимогу, кожен клієнт підвищує шанси отримати платіжку з неправильними нарахуваннями.
"Потрібно продублювати попередні цифри. Якщо цього не зробити, оператори ГРМ (міськ- або облгаз) можуть нарахувати спожитого газу на основі "планового щомісячного об’єму споживання". Але при передачі фактичних показань лічильника дані можуть бути скориговані", - попередили споживачів.
Слід зазначити, що споживачі нерідко скаржаться, що місяцями що неспроможні довести відсутність заборгованості, тому, щоб уникнути не потрібної мороки, краще не забувати знімати показники лічильника.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Нафтогаз" розповів, що робити, якщо оплата за газ зарахувалася на помилковий особовий рахунок: інструкція.