У "Нафтогазі" розповіли, що робити, якщо не встигли передати показники лічильника
У "Нафтогазі" розповіли, що робити, якщо не встигли передати показники лічильника

У "Нафтогазі" розповіли, що робити, якщо не встигли передати показники лічильника

Передавати показники газового лічильника необхідно щомісяця у певний період, але не завжди є можливість зробити це вчасно. Що робити, якщо не встигли проінформувати постачальника про обсяги спожитого газу? Відповідь на запитання дали у компанії "Нафтогаз".

До газопостачальної компанії звернулася українка, яка зазначила, що не встигла вчасно передати показники газового лічильника. Фахівці "Нафтогазу" оперативно відповіли клієнтці та пояснили, що робити в такій ситуації, щоб не виникло проблем та плутанини з платіжками.

Показники лічильника. Фото: скрін youtube
Показники лічильника. Фото: скрін youtube

Так, українці порадили самостійно вирахувати та заплатити суму за фактично спожитий газ, а наступного місяця передати актуальні показники лічильника.

"У цьому випадку радимо наступного місяця передати показання лічильника в період з 28 вересня по 5 жовтня, а за серпень сплатити рахунок фактично спожитих обсягів", - порекомендували фахівці компанії.

Платіжки за газ. Фото: скрін youtube
Платіжки за газ. Фото: скрін youtube

Варто зазначити, що якщо клієнт несвоєчасно передає показники лічильника або не передає їх зовсім, обсяги спожитого палива нараховуються за іншою формулою - за середнім споживанням домогосподарства в попередні періоди.

Що робити, коли не встигли передати показники. Фото: скрін facebook.com/NaftogazGasSupply
Що робити, коли не встигли передати показники. Фото: скрін facebook.com/NaftogazGasSupply

Теги за темою
Нафтогаз
Джерело матеріала
loader
loader