Українські мережі супермаркетів через нижчу ціну можуть почати закупляти більше європейського сиру замість вітчизняного. Про це йдеться на аналітичній платформі "Інфагро".
Натомість українські сировари не сумніваються, що продажі зростуть навіть попри заплановане на початок осені збільшення цін зразу на 5%.
Проте, як вважають експерти, не факт, що сподівання щодо зростання споживчого попиту можуть здійснитися. Вони зазначають, що не виключено, що і восени левову частку сиру доведеться продавати через акції.
"Річ у тім, що в Європі сир особливо не подорожчав, і після підняття цін вітчизняними виробниками мережі можуть прийняти рішення про більш значні закупки європейського сиру. Нормальний брендовий сир в Польщі чи Голландії обійдеться імпортеру на 20% дешевше, ніж сир типу Тільзіт (колись "російський", тепер "український" або "традиційний"), який їм пропонують вітчизняні виробники. І вибір мереж може виявитися не на користь вітчизняного виробника", - пояснюють аналітики.
Конкуренція з європейськими продуктами
Експерти вважають, що через насичення українського ринку недорогими імпортними харчами під найбільшою загрозою витіснення з українських супермаркетів на сьогодні опинилися молочна та тваринницька продукція, а також фрукти і овочі українського виробництва.
Зокрема, навала імпорту з закордону стосується навіть консервації. Наразі полички магазинів вже забиті пропозиціями з таких країн, як Польща. І для українців вони більш "привабливі", з огляду на доступність ціни.