У Києві запустили чатбот для замовлення поїздок в міському соціальному таксі
У Києві запустили чатбот для замовлення поїздок в міському соціальному таксі

У Києві запустили чатбот для замовлення поїздок в міському соціальному таксі

В останні місяці кількість тих, хто потребує перевезення, збільшилася із 200 до 300 людей.

У Києві у тестовому режимі запрацював чатбот для замовлення поїздок у соціальному таксі, яке призначене для перевезень людей з інвалідністю. Про це повідомила заступниця голови КМДА Марина Хонда.

«Київ — перше місто в Україні, яке розробило та зареєструвало послугу соціального таксі для осіб з інвалідністю. Social Taxi Kyiv працює вже близько 3 років. Щомісяця кількість осіб, яких перевозить надавач послуг, збільшується. Зокрема, кількість тих, хто потребує перевезення, збільшилася із 200 до 300 людей», — йдеться у дописі.

Наразі у столиці працюють 12 таких спеціалізованих автомобілів.

У Києві запустили чатбот для замовлення поїздок в міському соціальному таксі - Фото 1

Для зручності оформлення поїздок запустили чатбот у телеграмі за посиланням. У ньому можна оперативно створити або скасувати поїздку, залишити відгук, та отримати відповіді на найпоширеніші питання. Також соціальне таксі можна замовити за номером (067) 181 86 51.

Нагадаємо, львів’яни розробили телеграм-бот для оплати штрафів за паркування та порушення ПДР.

Фото: київське соціальне таксі, Марина Хонда / фейсбук

Теги за темою
Київ
Джерело матеріала
Згадувані персони
loader
loader