ПриватБанк - одна з найбільших фінансових установ, яка обслуговує мільйони українців.
Один з невдоволених клієнтів банку вже відчаявся дізнатися хоч якусь інформацію від служби підтримки банку, тому написав коментар на платформі Мінфін.
За словами чоловіка він опинився в складному становищі, після того як намагався зняти готівку в одному з банкоматів ПриватБанку. Для цієї операції він використав картку іншого банку - Райффайзен. Проте, банкомат зазначив, що послуга недоступна, а картка, яка використовувалася буде вилучена.
Після цієї ситуації, обурений чоловік звернувся в службу підтримки фінансової установи, аби вони допомогли в ситуації, яка склалася.
Однак там працівники порадили лише одне - зробити нову банківську карту. Про причини вилучення нічого повідомлено не було, попри те, що чоловік намагався це з'ясувати не один раз. Ще одне, що здивувало чоловіка є те, що скаргу написати не можна, а лише залишити відгук, який будуть враховувати для покращення роботи фінансової установи.
На всі звинувачення свого клієнта, ПриватБанк відповів, що вилучені картки не підлягають подальшому поверненню. Причиною цього є неможливість підтвердження особи банком, адже сама картка видана іншою фінансовою установою.
Окрім цього банк зазначив, що можна звернутися до Райффайзен банку, щоб ті перевипустили картку, де збережеться вся інформація вилученої картки.
Раніше портал Знай інформував, українці з картами Monobank скаржаться на дивні списання, у банку запропонували "рішення": "Коштує 100 гривень"
Також наш портал повідомляв, "Гроші не прийшли": клієнти "Monobank" стали жертвами великого збою, зникає по 8 тисяч