Клієнт ПриватБанку попередив про "приховані" комісії при розрахунках в інтернеті: як зберегти гроші
Клієнт ПриватБанку попередив про "приховані" комісії при розрахунках в інтернеті: як зберегти гроші

Клієнт ПриватБанку попередив про "приховані" комісії при розрахунках в інтернеті: як зберегти гроші

Українець поскаржився, що ПриватБанк зняв із його картки додаткову комісію, про яку ніде не повідомлялося. Про це він написав на порталі Мінфін.

Клієнт ПриватБанку пояснив, що скористався платформою OLX, де зробив замовлення на певну суму. Після оплати він виявив, що банк зняв додаткову комісію.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"При оформленні олх доставки на сайті olx була вказана певна сума, при підтвердженні платежу сума збігалася, АЛЕ виявилося, що банк списав комісію тому що виявилося що це не оплата в інтернеті, а просто переказ на картку", - поділився чоловік.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Українець поскаржився, що його ніхто не попередив про "приховану" комісію та закликав інших клієнтів бути обережними.

"Жодних повідомлень про можливу комісію та її розмір у додатку не було. Тому перед оплатою олх доставки перевіряйте дуже уважно, що коштів вистачає, щоб не платити приховані комісії, які вам банк не поверне", - порекомендував клієнт.

У ПриватБанку відреагували на скаргу та розповіли, чому може стягуватися додаткова комісія.

"Чи є додаткова комісія за переказ коштів з кредитної картки? Так, якщо використовувати кредитні кошти для купівлі товару. Тому спочатку краще уточніть усі умови оплати даною карткою в банку-емітенті, адже незалежно від завершення угоди - ця комісія не повернеться", - пояснили працівники банку.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader