У найближчому майбутньому NVIDIA DLSS повністю перекладе рендеринг ігор на нейронні мережі – представник компанії
У найближчому майбутньому NVIDIA DLSS повністю перекладе рендеринг ігор на нейронні мережі – представник компанії

У найближчому майбутньому NVIDIA DLSS повністю перекладе рендеринг ігор на нейронні мережі – представник компанії

З моменту виходу у 2019 році технологія NVIDIA DLSS поступово оновлювався, інтегруючи нові методи масштабування на основі ШІ. За словами представника компанії Браяна Катанзаро, технологія продовжуватиме активно розвиватися у найближчому майбутньому. Очікується, що за кілька років DLSS стане достатньо складною, щоб відтворювати повний рендеринг ігрових світів за допомогою нейронної мережі.

Допомагаємо

Оновлення Cyberpunk 2077 2.0 представило DLSS 3.5, останнє покоління технології, спрямоване на підвищення продуктивності зі збереженням високої якості графіки в іграх. DLSS 3.5 включає реконструкцію променів за допомогою моделі шумопоглинання на основі штучного інтелекту.

Браян Катандзаро взяв участь у нещодавньому круглому столі, присвяченому DLSS 3.5 та доповненню Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, організованому Digital Foundry. Під час обговорення він натякнув на потенційні можливості гіпотетичного «DLSS 10», припустивши, що у майбутньому технологія, ймовірно, досягне значних успіхів у обробці графіки в реальному часі.

Представник NVIDIA нагадав панелі Digital Foundry, що компанія вже демонструвала рендеринг 3D-світу в реальному часі за допомогою нейронної мережі ще у 2018 році, на конференції NeurIPS. Під час демонстрації Unreal Engine 4 надавав дані про сцену та об’єкти для візуалізації у нейромережу, яка виконувала рендеринг графіки.

Катандзаро зазначив, що тоді кінцеві результати були відносно простими та, безумовно, не стали «чимось близьким до Cyberpunk 2077». Однак технології та обладнання для генеративного ШІ з того часу значно змінилися. Нейронні мережі досягли значного прогресу, хоча штучний інтелект все ще залишається дещо непередбачуваним та схильним до «галюцинацій».

Забігаючи наперед, Катандзаро припустив, що через кілька років DLSS перетвориться на повністю нейронну систему візуалізації. Така система має потенціал замінити методи, які спираються на растрову графіку. Кінцева мета розвитку DLSS полягає в тому, щоб дати розробникам можливість створювати ігри, які є більш захопливими та красивішими, ніж те, що зараз можна уявити.

Дописи
Грати та працювати: переваги ноутбуків, ПК і консолей
https://secure.gravatar.com/avatar/fce490d4a67e3ccbdccb4fe44b29d72b?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/fce490d4a67e3ccbdccb4fe44b29d72b?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.png

OleksandrON

автор

Джерело: TechSpot

Джерело матеріала
loader
loader