"Нафтогаз" ламає голови пенсіонерам, надсилаючи одразу по три квитанції: "Заплутати і гроші здерти"
"Нафтогаз" ламає голови пенсіонерам, надсилаючи одразу по три квитанції: "Заплутати і гроші здерти"

"Нафтогаз" ламає голови пенсіонерам, надсилаючи одразу по три квитанції: "Заплутати і гроші здерти"

Українка поскаржилася, що передача показників газового лічильника перетворилася на справжні муки, а її батькам надсилають одразу кілька платіжок, у яких легко заплутатися. Відповідна скарга з'явилася у коментарях на сторінці "Нафтогазу" у facebook.

Клієнтка "Нафтогазу" заявила, що передача показників стала справжнім випробуванням, оскільки система не сприймає дані, а працівники компанії до цього ніяк не допомагали.

"Нафтогаз". Фото: скрін youtube
"Нафтогаз". Фото: скрін youtube

"Передати показники не можна. Ніде не проходить ні особовий рахунок, ні код ЕІС. Оператор відправляє в чат боти... але там теж пише, що дані введені невірно... хоча все копіюю за квитанцією", - повідомила українка.

За словами жінки, це не єдина проблема. Вона стверджує, що її батьки отримали відразу три платіжки за газ, через що заплуталися і здійснили переплату.

Платіжка "Нафтогаз". Фото: скрин youtube
Платіжка "Нафтогаз". Фото: скрин youtube

"Люди добрі, може досить знущатися? Раніше спокійно передавала покази і за себе і за старих, які через свій вік не можуть робити цього. Тепер їм прийшли три квитанції. Не розібралися, заплатили наперед... заплутати і гроші здерти, тут у вас добре виходить", - поскаржилася клієнтка.

Скарга на "Нафтогаз". Фото: скрін facebook.com/NaftogazGasSupply
Скарга на "Нафтогаз". Фото: скрін facebook.com/NaftogazGasSupply

Теги за темою
Нафтогаз
Джерело матеріала
loader
loader