Обвал мосту в Києві: аналогічні балки використовувалися для будівництва ще одного мосту в Київській області
Обвал мосту в Києві: аналогічні балки використовувалися для будівництва ще одного мосту в Київській області

Обвал мосту в Києві: аналогічні балки використовувалися для будівництва ще одного мосту в Київській області

Обвал мосту в Києві: аналогічні балки використовувалися для будівництва ще одного мосту в Київській області

У компанії "Ковальська" поки що вивчають причину інциденту.

Експериментальні балки Дегтярівського шляхопроводу на вулиці Олександра Довженка у Києві, які обвалилися 30 вересня, використовувалися також для будівництва ще одного мосту в Україні. Про це повідомляє Суспільне із посиланням на незалежного інфраструктурного оглядача Павла Авдокушина.

До того, як балки використовувалися на Дегтярівському шляхопроводі, їх використовували під час будівництва мосту у Бородянці Київської області.

Але у Києві, як стверджує експерт, був інший виробник – завод Ковальської.

"Я не можу стверджувати на 100%, але я так розумію, що завод Ковальської вперше такі балки виробляє. Вони експериментальні. Це 36-метрова балка, а до цього були 33-метрові і в чому причина поки ніхто не знає", – зазначив експерт.

За словами Авдокушина, не можна стверджувати, що балки обвалилися через брак.

"Треба щоб її (балку - ред.) розпилили, взяли зразки бетону і подивилися, як там розташована арматура. Тому що причин може бути безліч. Я не стверджую, що це шлюб, але це може бути неякісний бетон, може бути нерівно натягнута". арматура. І це лише одні з багатьох причин", - сказав він.

Він зазначив, що перед використанням у будівництві усі зразки балок проходять державну експертизу та на них видаються відповідні сертифікати.

Представник компанії "Ковальська" Данило Ваховський повідомив, що 1 жовтня збереться експертна інженерна комісія, яка визначатиме причини цього інциденту.

"Що ми точно можемо заявити, то це те, що проблем з якістю балок, які монтувалися - немає. Вони були виготовлені за спецпроектом і пройшли всі необхідні експертизи та були прийняті підрядною компанією, яка займається їх монтажем", - сказав Ваховський.

Водночас у Київавтодорі вже заявили, що відповідальність за роботи на об'єкті несе компанія-підрядник.

 

Джерело матеріала
loader
loader