Про це повідомляє Суспільне із посиланням на незалежного інфраструктурного оглядача Павла Авдокушина.
До того, як балки використовувалися на Дегтярівському шляхопроводі, їх використовували під час будівництва мосту у Бородянці Київської області.
Але у Києві, як стверджує експерт, був інший виробник – завод Ковальської.
"Я не можу стверджувати на 100%, але я так розумію, що завод Ковальської вперше такі балки виробляє. Вони експериментальні. Це 36-метрова балка, а до цього були 33-метрові і в чому причина поки ніхто не знає"
За словами Авдокушина, не можна стверджувати, що балки обвалилися через брак.
"Треба щоб її (балку - ред.) розпилили, взяли зразки бетону і подивилися, як там розташована арматура. Тому що причин може бути безліч. Я не стверджую, що це шлюб, але це може бути неякісний бетон, може бути нерівно натягнута". арматура. І це лише одні з багатьох причин"
Він зазначив, що перед використанням у будівництві усі зразки балок проходять державну експертизу та на них видаються відповідні сертифікати.
Представник компанії "Ковальська" Данило Ваховський повідомив, що 1 жовтня збереться експертна інженерна комісія, яка визначатиме причини цього інциденту.
"Що ми точно можемо заявити, то це те, що проблем з якістю балок, які монтувалися — немає. Вони були виготовлені за спецпроектом і пройшли всі необхідні експертизи й були прийняті підрядною компанією, яка займається їхнім монтажем"
За його словами попередні шість балок були встановлені правильно.
"Вони (балки — ред.) знаходились у проектній позиції й під час монтажу останньої, сьомої балки стався цей інцидент. Але в нас така позиція, що їхня якість абсолютно перевірена і вона відповідає всій проектній документації" наголосив Ваховський і додав, що
У "Київавтодорі" заявили, що відповідальність за роботи на об’єкті несе компанія-підрядник.
Раніше Хрещатик писав: Інцидент на Дегтярівському шляхопроводі не вплине на вартість робіт, усі наслідки ліквідує підрядник власним коштом, — КМДА