У Києві відкрили справу через обрушення Дегтярівського мосту під час ремонту
У Києві відкрили справу через обрушення Дегтярівського мосту під час ремонту

У Києві відкрили справу через обрушення Дегтярівського мосту під час ремонту

Через обрушення Дегтярівського мосту в Києві під час ремонту розпочато кримінальне провадження. Про це 2 жовтня повідомила Київська міська прокуратура.

- За фактом обрушення конструкцій Дегтярівського мосту розпочато кримінальне провадження… Відомості внесено до ЄРДР за ч. 2 ст. 272 (порушення правил безпеки при виконанні робіт з підвищеною небезпекою, що спричинило тяжкі наслідки) КК України, — розповіла пресслужба.

У прокуратурі додали, що компанія «Росдорстрой», яка проводить реконструкцію шляхопроводу, фігурує ще в одному кримінальному провадженні. 

- Дії службових осіб підрядної організації ТОВ «Росдорстрой» перевіряються в межах ще одного кримінального провадження, розпочатого за фактом заволодіння бюджетними коштами, виділеними у 2021-2023 роках на проведення капітального ремонту доріг та шляхопроводів у м. Києві шляхом завищення вартості виробів, проведення неякісних робіт та поставлення неякісних матеріалів, — заявили в відомстві.

Дегтярівський міст на Шулявці упав 30 вересня під час монтажу балок. При встановленні сьомої балки остання втратила рівновагу, зламалася посередині та впала на сусідню конструкцію. Після цього почалась ланцюгова реакція, що призвела до пошкодження раніше встановлених балок та їх падіння на приїжджу частину.

Реконструкцію мосту проводить одеська компанія “Росдорстрой” (група дорожньо-будівельних компаній RDS) на замовлення Київавтодору із залученням субпідрядних організацій. В RDS та Департаменті транспортної інфраструктури КМДА запевнили, що роботи на шляхопроводі виконувалися з дотриманням усіх правил техніки безпеки. 

“Росдорстрой” пообіцяв взяти витрати на себе та закінчити реконструкцію вчасно. У компанії заявили, що Дегтярівський шляхопровід – другий міст в Україні, де будуть застосовані балки завдовжки 36 метрів. Раніше максимальна довжина цього типу балок, яку могли виготовити українські підприємства, становила 33 метри.

У Департаменті транспортної інфраструктури КМДА розповіли, що шляхопровід на перетині вулиць Дегтярівської та Довженка було збудовано в 1963 році. З того часу об'єкт жодного разу капітально не ремонтувався. З 2020 року шляхопровід перебував у аварійному стані та становив загрозу безпеці дорожнього руху. Міст стратегічно важливий для функціонування міста та є складовою малої кільцевої дороги.

Фото: t.me/kyiv_pro_office

Теги за темою
Київ
Джерело матеріала
loader
loader