Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який користується великою популярністю через свою велику мережу банкоматів та терміналів поповнення по всій країні, продовжує підносити неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.
Цього разу одна з клієнток "обпікла" під час покупки на один із відомих українських маркетплейсів. Жінка зауважила, що банк намагається заробити на списанні грошей під час оформлення послуг доставки.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin, у розділі для відгуків.
"Спільно з ОЛГ Приватбанк краде гроші на так званій ОЛХ доставці. Списують гроші з картки, а потім повертають менше, якщо товар не відправили. Нібито за послуги банку треба сплатити. Але послуга не надана, гроші залишаються на рахунку.
Відбувається авторизація, блокування коштів, а потім повернення у тому ж обсязі. Це стандартна практика. За ненадані послуги гроші брати не можна — це шахрайство.
Під час оплати зазначено, що "ПриватБанк" бере гроші за переказ. Але якщо товар не куплено і послугу переказу не надано, за що вони беруть гроші? Як це узгоджується із Законами України, зокрема з КК?", - поділилася своєю неприємною історією незадоволена клієнтка "ПриватБанку".
Також, ПриватБанк вдвічі знизив тариф на важливу послугу: гаманці українців будуть цілішими.