/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F30854c405be910f2d4a75b0b5c620f44.jpg)
"Вікова дискримінація": ПриватБанк відмовляє пенсіонерам у послугах
ПриватБанк відмовляє у кредитних послугах літнім клієнтам. Відповідна скарга з'явилася у коментарях під однією з публікацій банку у соціальній мережі facebook.
Українець поскаржився, що його 70-річному батькові, котрий давно є клієнтом ПриватБанку, відмовили в оформленні покупки частинами. Пенсіонер хотів придбати новий телефон.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F7d55862e5738a2279823d662cecb3ae0.jpg)
"ПриватБанк вражає своєю підлістю та дискримінацією. Мій батько хотів купити собі новий телефон з оплати частинами, але виявляється йому, з ідеальною кредитною історією, після 70 років вже відмовлено в цій послузі", - поділився чоловік.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F60796081c00c01afde26ab704941ebb7.jpg)
Син пенсіонера обурився якістю послуг ПриватБанку та припустив, що ситуація з його батьком – вікова дискримінація. За словами українця, його батько є повністю платоспроможним і має ідеальну кредитну історію.
"Що це за вікова дискримінація??? Скажіть, мій батько що, у 70 років перестав бути людиною? Чому ви вирішили, що платоспроможна людина у 70 років не має права купувати без шкоди для свого бюджету?", - обурився українець.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F118502cc3da5d3d320c54a3a08ed0583.jpg)
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Можна чекати дзвінка від шахраїв": українець запідозрив, що "ПриватБанк" передає дані клієнтів "третім особам".

