Українці регулярно скаржаться, що "Нафтогаз" нараховує їм зайві куби, через що їх зобов'язують сплатити вигадані борги. Також компанія часто зв'язується з клієнтами щодо заборгованості, якої не існує.
Жінка розповіла свою історію у Facebook під постом компанії про те, що робити у випадку несправедливого нарахування заборгованості. За словами клієнтки, "Нафтогаз" буквально "намалював" їй борг, який насправді належить сусідці.
Справа в тому, що вона одного разу допомагала сусідці передати показники газового лічильника зі свого телефону. Невідомо як, але "Нафтогаз" вважав, що заборгованість стосується її рахунку, а не сусідки.
"Я згодна, коли б звонили за мій борг (якого немає), але ж звонять за борг сусідки, якій я колись допомогала передати показники зі свого телефону", - написала жінка.
Представник компанії запропонував з'ясувати деталі в особистому листуванні, а також надав інші способи, щоб зв'язатися з "Нафтогазом" для вирішення проблем:
- написати на електронну пошту client@gas.ua,
- звернутися до чат-боту GASUA (у Вайбері, Телеграмі)
- зателефонувати за телефонами гарячої лінії: 066-300-28-88; 098-300-28-88; 093-300-28-88.