"Ощадбанк" бере з клієнтів плату за послуги, які мають надаватися безкоштовно. Відповідна скарга з’явилася на порталі Мінфін.
Українець заявив, що під час обслуговування в Ощадбанку регулярно відкривав для себе нові "сюрпризи". Наприклад, з рахунку знімали гроші після розблокування картки. Водночас в інших банках послуга безкоштовна.
"Ощадбанк — найжахливіший банк (на мою думку). Наприклад, я заблокував картку, коли мені потрібно її розблокувати в програмі Ощад то пише "функціонал тимчасово не працює" або візьмуть 20 грн після успішного розблокування картки, в інших банках розблокування безкоштовне", - поскаржився українець
За словами клієнта, найбільше дивувало, що навіть за повторну зміну пін-коду доводиться платити. Він додав, що такі неприємні нюанси змусили його закрити картку та відмовитися від обслуговування у цьому банку.
"Ще коли відкриваєш нову картку, то перша зміна пін-коду безкоштовна, якщо вдруге хочеш змінити, то вже 10 грн або навіть більше, в інших банках це теж безкоштовно, сьогодні ходив у відділення закривати картку і це правильне рішення для мене", – поділився клієнт.
Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, вже з 1 листопада: "Ощадбанк" починає прийом заявок на фінансову допомогу.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Можна чекати дзвінка від шахраїв": українець запідозрив, що "ПриватБанк" передає дані клієнтів "третім особам".