Поповнювати картку стане зручніше: для клієнтів "Ощадбанку" ввели нову послугу
Поповнювати картку стане зручніше: для клієнтів "Ощадбанку" ввели нову послугу

Поповнювати картку стане зручніше: для клієнтів "Ощадбанку" ввели нову послугу

"Ощадбанк" надає послуги мільйонам українців. Тому, в установі часто вводять нові, зручніші сервіси для своїх клієнтів.

В "Ощадбанку" ввели нову інноваційну послугу. Відтепер, клієнти банку зможуть поповнювати картки через власну POS-термінальну мережу. Про це повідомили в пресслужбі банку.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Зміни для клієнтів

1) Торгові мережі можуть звертатися до банку, щоб підключити цей сервіс. Після встановлення, в мережі пропонуватимуть покупцям не лише знімати кошти через термінал, а й поповнювати готівкою банківський рахунок. Завдяки цьому, у клієнтів буде менше готівки, відповідно розвиватиметься безготівковий розрахунок

2) Окрім цього в банку є ще одна безготівкова технологія - додаток ОщадPAY — POS-термінал і касовий апарат у смартфоні. Лише за 10 місяців 2023 року було здійснено 1, 9 мільйонів операцій.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

В банку визначилися й з наступними технологіями. В планах Ощадбанку, запустити опцію оплати за товари декількома картками або використати картку та готівку. Це дозволить клієнтові розрахуватися за товар зручним способом. Наприклад, якщо не вистачає коштів на картці, то другий платіж можна буде провести іншою картою або ж готівкою. Саме Ощадбанк є першим банком, який пропонує таку опцію для роздрібного бізнесу.

Раніше портал Знай інформував, "Ніколи не відкривайте тут рахунків!": клієнтка "Ощадбанку" стверджує, що через 7 років після закриття рахунку їй "навішують" борг

Також наш портал повідомляв, чому працюючим пенсіонерам не видають доплати: українцям назвали причину

Джерело матеріала
loader