У "Київводоканалі" розповіли все, що потрібно знати про повірку лічильника: "Якщо ви замовляли..."
У "Київводоканалі" розповіли все, що потрібно знати про повірку лічильника: "Якщо ви замовляли..."

У "Київводоканалі" розповіли все, що потрібно знати про повірку лічильника: "Якщо ви замовляли..."

Українці повинні регулярно проводити перевірку лічильників води, щоб переконатися у їхній працездатності та уникнути переплати за комуналку. У "Київводоканалі" поділилися подробицями, як замовити послугу та у які терміни обробляють заявки на проведення процедури.

Лічильники води потрібно перевіряти раз на чотири роки або з періодичністю, яка вказана в паспорті пристрою, а замовити перевірку можна за цим посиланням за номером телефону 202-02-02 або скориставшись чат-ботами.

Лічильник води. Фото: скрін youtube
Лічильник води. Фото: скрін youtube

Коли людина залишає заявку, їй надсилають її номер на електронну адресу. Якщо йдеться про повірку лічильника без демонтажу, то з клієнтом зв'яжуться протягом 10 робочих днів, щоб узгодити дату виконання процедури.

"Якщо ви замовляли повірку з демонтажем, протягом 2 робочих днів на вашу електронну пошту надійде рахунок за виконання послуги. Після сплати рахунку протягом 10 робочих днів вам зателефонує диспетчер для узгодження дати виконання робіт", - додали до компанії.

Повірку треба робити, коли з дати виробництва лічильника минуло 4 роки. Інформація про це є у техпаспорті пристрою.

"Якщо ваш лічильник вже проходив періодичну повірку, її дату ви можете подивитись у виданому вам свідоцтві", - зазначили у "Київводоканалі".

Пост "Київводоканалу", скріншот
Пост "Київводоканалу", скріншот

Джерело матеріала
loader