Українська команда Stellarium займається розробкою гри Famine Way / Голодний Шлях. Це пригодницька 2D гра в авторському мальованому стилі, яка розповідає про Голодомор 1932-33 років на Харківщині. Головною героїнею стане дівчинка Оленка та її супутник лелека.
Допомагаємо
«Famine Way (Голодний Шлях) – це історія про Голод, Відчай, Горе та Надію. Про мертве село на Харківщині, де, здається, не мало залишитися нічого живого після злочинної діяльності радянської влади. Це історія про реалії Голодомору в Україні 1932-1933 років очима маленької Олени та її супутника-лелеки, про дві осиротілі душі, які вирушили шукати Життя та втрачених близьких», ─ так описують розробники свій проєкт.
Основа ігрового процесу Famine Way – це виживання протагоністів в умовах Голодомору. Їм разом доведеться подолати важкий шлях, сповнений пригод та небезпек. Все починається із втечі з рідного села в пошуках близьких. Їхня подорож насичена глибоким наративом та автентичним аудіовізуальним підходом. В грі відсутні традиційні елементи комунікації, як діалоги, описи та сутички, тому на перший план виходить дослідження ігрового світу через предмети оточення та музику.
Водночас розробники зазначають, що Famine Way – це не візуальна новела, а повноцінна гра в стилі пригодницької 2D з елементами триллеру, горору та психологічної драми. При її створенні команда Stellarium надихалася Never Alone, This War of Mine та проєктами студії Nomada: GRIS та Neva, де відсутні діалоги і значний акцент на аудіовізуальне виконання.
Ціль гри ─ пережити 2 місяці: місяць зими та місяць весни. Під час подорожі доведеться шукати ресурси для виживання, взаємодіяти з іншими персонажами під час постановочних моментів. Отримана в такі моменти інформація допоможе продовжити історію. Разом з тим необхідно активно нишпорити по локаціях, знаходити приховані місця та дізнаватися більше про свій шлях та персонажів гри.
Ким стане Олена і що чекає на неї та її супутника наприкінці – невідомо. Чи це буде щасливе возз’єднання сім’ї, чи ж супутники заснуть від голоду вічним сном? Додаткові історії та сюжетні лінії будуть засновані на реальних історіях очевидців, або на історичних подіях. Для цього використані інтерактивні титри наприкінці гри, де в документальному стилі викладено більше про Голодомор.
За описом та наявними графічними матеріалами, Famine Way дуже нагадує This War of Mine. Фактично, це стимулятор виживання, але замість війни основну небезпеку створює Голодомор.
Наразі над Famine Way працює команда з декількох художників, програмістів та інших ролей. Основу команди складають 8 розробників (6 художників та 2 програмістів). Наразі тривають роботи над трейлером, до яких залучені 12 художників. В процесі остаточного формування перебувають команди на розробку демо-версії і доведення гри до релізного стану.
На 20 листопада запланований запуск сторінки гри Famine Way / Голодний Шлях у Steam, а 24-25 листопада планується оприлюднити ігровий трейлер.