Українцям почало приходити по дві платіжки за спожитий газ. У "Нафтогазі" пояснили, з чим це пов'язано та як уникнути можливих непорозумінь з оплатою послуг.
До газопостачальної компанії звернувся схвильований споживач, якому прийшло одразу два рахунки за газ.
"Мені на Приват24 приходить два однакові рахунки – від Нафтогазу та Нафтогазу Чернівці. За яким рахунком платити?", - написав українець.
В "Нафтогазі" припустили, що це може бути помилкою та порекомендували перевірити інформацію по рахунку через офіційні сервіси газопостачальної компанії.
"Рекомендуємо переглядати актуальну інформацію про стан рахунку за допомогою онлайн-сервісів нашої компанії, а саме через особистий кабінет, чат-боти GASUA у Viber/Telegram чи Facebook Messenger, або зателефонувавши до нашого контакт-центру", - порадили в компанії.
Фахівці "Нафтогазу" підкреслили, що інформація у сторонніх сервісах справді може бути некоректною. В результаті це може призвести до плутанини з проведеними оплатами.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "У мене 0, а нарахували 100 грн": "Нафтогаз" малює зайві куби, незважаючи на те, що українці вчасно передають показники.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ваш лічильник встановлено неправильно, тому ви більше платите за газ: українцям розповіли про важливий нюанс.