/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2Faa244c5be8644294791479c626a8b955.png)
Якою буде Чорна п'ятниця 2023 року в Україні та світі: дослідження Promocodius.com
Середній показник максимальної знижки в Україні під час Чорної п'ятниці становить 64%.
Експерти Promocodius.com провели опитування серед партнерів сервісу про те, як пройде Чорна п'ятниця у 2023 році. Висновки доступні на сайті компанії у форматі тексту та цікавої інфографіки з фактами про ЧП-2023.
100% респондентів заявили про те, що братимуть участь у Чорній п'ятниці цього року. Продавці роздрібного сегменту планують орієнтуватися на моментальні знижки 15-60%. У сфері товарів та послуг для бізнесу у тренді буде встановлення довгострокових відносин із партнерами, зниження вартості консультацій та обслуговування, а також розширення переліку ділових контактів. Деякі компанії цього року візьмуть участь у Чорній п'ятниці вперше. Вони планують знизити ціну лише обмежений перелік товарів, причому лише на 15-20%.
Які цілі ставлять компанії під час НП?
87% опитаних продавців упевнені, що Чорна п'ятниця підвищить лояльність існуючих клієнтів та залучить нових. При цьому лише 12% респондентів очікують, що завдяки події зросте їхній дохід. Більше того, заради отримання більшого прибутку у довгостроковій перспективі деякі компанії погоджуються на зниження валового доходу у цей період. У більшості випадків ціна товару у будь-якій із категорій буде знижена на 20-40%. Лише десята частина компаній запропонує знижки менше за цей показник або більше 60%.
Максимальні знижки під час НП в Україні та світі
Середній показник максимальної знижки в Україні під час Чорної п'ятниці становить 64%. Аналогічні показники фіксуються у Великій Британії (63%) та США (66%). Набагато скромніші максимальні дисконти пропонують в Італії та Німеччині — 45% та 53% відповідно.
В Україні середня кількість товарів у чеку в період НП складає 3,8, тоді як у решті згаданих країн — 4.
Чого чекають покупці від Чорної п'ятниці 2023 року?
Українці загалом розраховують на максимальні знижки на рівні 62%, що цілком відповідає пропозиціям магазинів. Наприклад, у Румунії покупці очікують лише 43% дисконту, хоча продавці пропонують навіть більше — 54%. У Перу показники бажань та пропозицій співвідносяться як 62% та 51% відповідно.
Українці під час Чорної п'ятниці готові розлучитися в середньому із $116. Найбільше витрачають жителі США — $485, а найекономнішими виявилися пакистанці з показником у $35. Однак навіть при цьому в Пакистані обсяг продажів збільшується, порівняно зі звичайною п'ятницею, на рекордні 11 525%. В Україні показник набагато нижчий – 1303%.
Протягом 5 попередніх років фіксується збільшення кількості мисливців за знижками. 69% покупців свідомо шукають дисконти в онлайн-і офлайн-магазинах. Тільки один із форматів цікавий менш ніж 20% споживачів. Результати опитування у більш розгорнутій формі також доступні на сайті Promocodius.com.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Fdea44f58-5b9c-4361-904f-19b25724e747.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F7234a35998b72601d71369ece2e7b9fd.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F1b02fc546c86e52c82c6632f61221291.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F7248237c3a57b51274ba8fb85152bb0e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F65d2b63a5565e1735ab675db7e66bdb4.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F5451251902dd785d249a93d7889b6b1d.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F6f95d7d0c1233788b8cb81076263fcfb.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F5ad93129faf444b9d6d5e3446040a135.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F2fb6362d0fefcc38f2b9809a145b2581.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fbe352e544fb4e0905a76e99fc6db18f8.jpg)