У "Приват24" з'явилася нова функція: вона може стати у пригоді кожному
У "Приват24" з'явилася нова функція: вона може стати у пригоді кожному

У "Приват24" з'явилася нова функція: вона може стати у пригоді кожному

Державний Приватбанк запустив сервіс для клієнтів, які стали жертвами шахрайства. Тепер повідомити про обман можна прямо у застосунку онлайн-банкінгу "Приват24". У банку запевняють, що це допоможе отримати допомогу та навіть зменшити потенційні збитки від шахрайства – за рахунок швидкого впровадження блокувань.

Про це повідомили у ПриватБанку. У фінустанові зазначають, що тепер клієнтам, які постраждали від дій шахраїв або зіткнулися зі спробою вкрасти у них гроші, не потрібно телефонувати на гарячу лінію та довго чекати на з'єднання з оператором.

Щоб скористатися новою функцією, в "Приват24" потрібно зайти в меню "Комунікації". Воно розташоване у верхньому правому куті на головному екрані застосунку. Після цього слід вибрати розділ "Повідомити про шахрайство" та відповісти на низку коротких питань.

Функція стане в пригоді не тільки тим, у кого списали гроші з карти. Нею також можуть скористатися люди, які зіткнулися з торговим шахрайством (товар оплачений, але не отриманий тощо), і ті, хто випадково передав свої персональні дані третім особам і тепер хоче убезпечити рахунки.

Також банк закликає повідомляти про фішингові сайти та підозрілі телефонні номери зловмисників, навіть якщо клієнт не став їхньою жертвою. У банку запевняють, що це допоможе запобігати крадіжкам коштів з рахунків.

"Терміновий сервіс інформування про шахрайство в "Приват24" автоматично включає всі необхідні заходи, щоб запобігти подальшим спробам шахрайства та мінімізувати ризики для клієнта, а в деяких випадках автоматично створити заявку на повернення коштів", – додав член правління ПриватБанку з роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко.

Як подати звернення про шахрайство до "Приват24": покрокова інструкція

  • У застосунку "Приват24" перейдіть в меню "Комунікації" (в правому верхньому кутку).
  • Натисніть кнопку "Повідомити про шахрайство".
  • Оберіть ситуацію.
Про які дії шахраїв можна повідомити ПриватБанку.
  • Вкажіть дані та виберіть картку, про яку ви повідомили інформацію шахраям.
  • Вкажіть номер телефону, з якого, ймовірно, телефонували шахраї, і натисніть кнопку "Продовжити".
  • Опишіть ситуацію докладніше та натисніть "Продовжити".
  • Виконайте вказівки на екрані.

Є й інші способи звернутися до банку в такому випадку. Наприклад, можна подати звернення за телефоном 3700, у чаті "Допомога Онлайн" або безпосередньо у відділенні банку.

Як повідомляв OBOZ.UA, в Україні активно орудують шахраї, які під виглядом пропозицій про роботу виманюють гроші у своїх жертв. Одна з постраждалих втратила понад 100 тис. грн, коли дала "роботодавцю", який обіцяв заплатити за перегляд відео, дані своєї картки.

Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та Viber. Не ведіться на фейки!

Джерело матеріала
loader
loader