ГО «Жінки в медіа» виявили, що жінки становлять більшість у керівних органах редакцій, а серед власників медіа переважають чоловіки. Про це йдеться в результатах дослідження «Гендерний баланс у прийнятті рішень в медіаорганізаціях України», передає Суспільне.
За даними опитування, у 41% опитаних представників медіа керівні посади обіймають жінки. Проте кінцевими бенефіціарами медіа найчастіше є чоловіки — у 38% випадків. Ще в майже 35% редакцій кінцевими отримувачами вигоди є колектив тощо.
Найменше жінок на керівних посадах у регіональних медіа — у 17 редакціях, це фактично кожне п'яте регіональне медіа.
Третина опитаних (34%) розповіли, що в їхній організації немає формалізованої жодної політики рівності. Крім того, у 67% медіа немає тренінгів з питань толерантності, недискримінації, жіночого лідерства, які б проводи хоча б раз на рік. Прописаної політики гендерної рівності не мають 59% організацій.
У підсумках дослідження зазначають, що на гендерний розподіл у медіа впливає також війна та мобілізація. Чоловіків бракує як через призов, так і через небажання офіційно працевлаштовуватися та низькі зарплати.
Дослідження провела ГО «Жінки в медіа» за підтримки IFES Україна та у співпраці з Урядовою уповноваженою з питань гендерної політики. Авторками дослідження є членкиня Комісії з журналістської етики Ліза Кузьменко та аналітикиня Львівського медіафоруму, членкиня ГО «Жінки в медіа» Зоя Красовська.
Фахівці опитали 173 представниць і представників 168 українських медіа. Опитування ґрунтується на показниках, які застосовує Європейський інститут із гендерної рівності (European Institute for Gender Equality, EIGE).
Фото: wired.com
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.