Як передає Укрінформ, про це повідомляє Київська міська державна адміністрація з посиланням на управління туризму та промоцій КМДА.
Столична делегація презентувала MICE-можливості міста (діловий туризм), низку друкованих і відеоматеріалів, провела переговори з партнерами й організаторами подій, а також поділилася актуальною інформацією про туристичну сферу Києва в умовах воєнного стану.
«Наразі ми не проводимо масштабні трафікоутворюючі міжнародні заходи, як це було до повномасштабного вторгнення, проте не зупиняємося у співпраці з партнерами, аби сформувати базу організаторів подій для запуску проєктів після Перемоги», – зауважила начальниця управління туризму та промоцій КМДА Марина Радова.
За її словами, разом із Держагентством розвитку туризму та представниками профільних туристичних організацій і установ українських міст наступного року планується продовжувати промоцію цих напрямів, у такий спосіб збільшуючи MICE-можливості і туристичний потенціал після відкриття повітряного простору України.
Як повідомлялося, IBTM World – провідна глобальна подія ділового туризму. Понад 30 років виставка надає світовій туристичній спільноті партнерські зв’язки для створення подій найвищого рівня.
Фото: КМДА