Все можна вирішити без гаджетів та Інтернету: в "Нафтогазі" дали важливу інструкцію
Все можна вирішити без гаджетів та Інтернету: в "Нафтогазі" дали важливу інструкцію

Все можна вирішити без гаджетів та Інтернету: в "Нафтогазі" дали важливу інструкцію

Компанія "Нафтогаз" забезпечує природним газом мільйонів українців. Споживачі в свою чергу мають не лише сплачувати послуги, а й передавати показники лічильників.

На офіційній сторінці компанії, схвильована жінка задала питання, яке хвилює багатьох стареньких. Майже всі сервіси для передачі даних лічильника онлайн, то що робити, коли в пенсіонера лише кнопковий телефон. Тому жінка цікавиться за якими номерами можна передати необхідну інформацію.

"Нафтогаз". Фото: скрін youtube
"Нафтогаз". Фото: скрін youtube

"Старші самотні люди, які користуються кнопочним телефоном і не вміють послати з нього повідомлення як мають подати показник лічильника. На який номер мають дзвонити" запитує жінка

В компанії зазначили, що зателефонувати до Call-центру можна за 3 телефонними номерами для різних мобільних операторів:

066-300-2-888 - Водафон

098-300-2-888 - Київстар

093-300-2-888 - Лайфсел

Щоб з'єднатися з оператором потрібно натиснути кнопку 8. Передати показники можна і через смс-повідомлення, відправивши необхідні дані на номер 46-47.

Показники потрібні, щоб компанія могла нарахувати суму за спожитий газ. В такому випадку, споживачі сплачуватимуть спожитий об'єм природного газу та не переплачуватимуть.

Звернення до "Нафтогазу". Фото: скрін
Звернення до "Нафтогазу". Фото: скрін

Відповідь "Нафтогазу".Фото: скрін Фейсбук

Раніше портал Знай інформував, "Тариф підвищили, а люди виїхали": в "Yasno" розповіли, чому українці можуть залишитися без світла

Також наш портал повідомляв, відключення світла за борги: в ДТЕК розповіли українцям про важливу деталь

Теги за темою
Нафтогаз
Джерело матеріала
loader
loader