Про це повідомляє CNBC, передає Укрінформ.
За словами Мікітані, Rakuten має низку бізнесів - від банківської справи до електронної комерції та телекомунікацій, тому має велику кількість «унікальних» даних для навчання LLM.
«Ніхто не має такого набору даних, як ми», — додав Мікітані.
Компанія планує використовувати ШІ-модель, щоб підвищити операційну ефективність і маркетинг на 20%.
Rakuten також хоче запропонувати цю модель іншим компаніям, таким як Amazon або Microsoft.
Великі мовні моделі (LLM) забезпечують, зокрема, роботу текстових чат-ботів. Моделі навчаються, отримуючи величезну кількість інформації, щоб удосконалити процес створення відповідей.
Як повідомляв Укрінформ, компанія Alphabet представила свою найдосконалішу модель штучного інтелекту (ШІ) під назвою Gemini AI, здатну обробляти відео-, аудіо- і текстові файли.