Про це в ефірі загальнонаціонального телемарафону "Єдині новини" сказав заступник міністра внутрішніх справ Леонід Тимченко, передає кореспондент Укрінформу.
"МВС запровадило альтернативні можливості, яким чином можна зателефонувати і звернутися в першу чергу до ліній 101 і 102, до підрозділів ДСНС та Нацполіції. Якщо у абонента є доступ до мережі інтернет за допомогою Wi-Fi, можна зателефонувати, використовуючи месенджери. Відповідно до регіону номер телефону можна зʼясувати на сайті МВС. А також на сторінках соціальних мереж МВС", - розповів Тимченко.
За його словами, номер телефону відповідно до регіону необхідно внести у телефонну книгу і після цього зателефонувати через будь-який зручний месенджер. Це може бути Viber, WhatsApp, Telegram чи Signal.
Щодо роботи системи оповіщення Тимченко зауважив, що МВС має досвід, набутий під час відключень електрики минулої зими.
"В даному випадку, якщо не буде спрацьовувати система оповіщення, будуть використовуватися алгоритми, які були вже опрацьовані, коли екіпажі патрульної поліції та ДСНС будуть сповіщати про небезпеку через гучномовці", - сказав Тимченко.
Також заступник міністра наголосив, що всі пункти незламності працюють, вони оснащені засобами звʼязку і у разі необхідності через них також можна звʼязатися з екстреними службами.
Як повідомляв Укрінформ, вранці 12 грудня користувачі масово заявили про масштабний збійу роботі оператора зв'язку "Київстар". Відсутній мобільний зв'язок та інтернет. Також неможливо увійти у мобільний застосунок. Сайт компанії не працює.
У компанії заявили, що мережа зв’язку Київстар стала мішенню потужної хакерської атаки, і запевнили, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. Фахівці оператора працюють над усуненням наслідків хакерської атаки.