Мобільний оператор Vodafone пообіцяв компенсації абонентам, які мали проблеми з роботою сервісів. Про це йдеться на facebook-сторінці компанії.
У зв'язку з масштабним технічним збоєм у роботі "Київстар" збільшилося навантаження інших операторів мобільного зв'язку. Зокрема, з 12 грудня деякі абоненти Vodafone скаржилися на проблеми із сервісами.
У компанії заявили, що щойно стабілізують роботу системи, одразу ж проаналізують проблеми, з якими зіткнулися абоненти у ці дні. У разі підтвердження – буде надано компенсацію.
"Почнемо працювати з абонентами, які з 12.12 мали труднощі в роботі наших сервісів, а саме – з підключенням пакетів послуг у тарифах. Наші фахівці проаналізують ситуацію і, якщо мала місце некоректна тарифікація, ми централізовано зробимо відшкодування для таких абонентів", - проінформували у компанії.
Варто зазначити, що мобільний оператор "Київстар" також пообіцяв абонентам компенсації за період, коли не було доступу до зв'язку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Vodafone за копійки дарує безлімітний доступ до Telegram: хто може отримати.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Розводить по-тихому на гроші": українка поскаржилася, що Vodafone знімає по 30 грн за "безкоштовну" послугу.