Повертаючись до теми метро у Києві. Одна з помилок мера Кличка, яка межує із посадовим злочином – це фактичне знищення метробудівного кластера у столиці.
Усі світові мегаполіси, які будують метро, роблять це у безперервному форматі. Тобто процес будівництва не припиняється та є постійним. Щорічно запроваджуються нові станції метро.
Про це у своєму Telegram-каналі пише відомий український економіст та фінансовий аналітик Олексій Кущ.
І це не через надлишок грошей. Це саме через економію грошей. Тому що запуск програми будівництва метро потребує величезних стартових капіталовкладень.
Це величезні кошти, тисячі висококваліфікованих фахівців, сотні підприємств-суміжників. Якщо це зупинити - люди їдуть в інші міста, кластер руйнується, основні засоби "зникають".
Наші метробудівці роз'їхалися по всьому світу. Відновити тепер будівництво метро у Києві буде дуже складно. Це вимагатиме в рази більших інвестицій, ніж тоді, коли цей процес не переривається.
Також у Києві було знищено промисловий кластер. Єдине, що розквітло за Кличка - це комерційне будівництво. Нескінченні ТРЦ та офісні центри, побудовані за безглузді гроші в надії "забронювати" місце під сонцем у майбутнє.
Київська влада перетворилася на обслуговуючий придаток великого бізнесу забудовників, повністю віддалившись від інтересів киян, які їдуть до метро та яким потрібні робочі місця, а не чергові розважальні центри.
Раніше повідомлялося, копи виписали тисячі штрафів, але не водіям на дорогах: що важливо пам'ятати з початком зими.
Також, міністр фінансів Марченко поскаржився на втрату 12 мільярдів: "Був у частці?".